11 april, 2009

Tävlingen är avgjord!

TÄVLINGEN är AVGJORD!
.

Oj, vilken uppslutning det blev i denna min första tävling...
193 lotter delades ut, och vinnarna drogs med hjälp av slumpgeneratorn (finns HÄR för den som behöver en sådan): snabbt, enkelt och rättvist...

Dessa kan se fram emot paket från mig, så snart ni mailat över era adresser till: floraskulle@yahoo.se.
.


Tess, med bloggen
handkräm med lavendel mm;
.
Bloggullet, med bloggen
änglavingar mm;
.
Ingegerd, som tävlade anonymt utan att ha en egen blogg:
franska servetter och ljuspåsar med monogram
(HÖR AV DIG, så att vi får kontakt med varandra!!!)
.
Petra, med bloggen
ljus i silverbägare, samt Yankee Candle "Clean cotton";
.
Malin, med bloggen
den vita tvättsäcken med monogram.
.

Stooort GRATTIS till er,
.
och TACK till er andra som ville vara med och tävla!
Jag har haft jätteroligt, och fått kika in hos så många nya bloggare under tiden tävlingen legat ute.
Det var min vinst!
.
Återigen:
GLAD PÅSK!!!
eller:
Hmm, "Rolig"...?
Tja, varför inte!?
Kan man få önska sig en dansk "rolig" påsk?
Dvs. lugn och avkopplande...?
.
Knappast! Släktträff imorgon!!
Åtta ungar runt benen!
Röj! Fullt ös!!!
Så firar man påsk här hos oss!!!

23 kommentarer:

Malin sa...

Hurra!!!
Det var litt av en herlig nyhet å våkne til!!
Ligget å vridd meg i 2 timer, så tenkte jeg kunne titte innom bloggen:)
Å hva får jeg se!! Jeg har vunnet en konkurranse for aller første gang!
Tusen takk for hyggelige ord om bloggen min, ble jeg glad:)

God klem Malin

Lisa Marklund sa...

Grattis till alla lyckliga vinnare och GLAD PÅSK allesammans
Kram Lisa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till alla lyckostar! Det är alltid spännande och kolla vid dragning.
Önskar en fin Påskafton
Kram till dig
AnnaMaria

Smycken och Smulor sa...

Hej och Grattis till alla vinnare! Det var så många och fina vinster att delas ut. Vi andra får väl ha bättre lycka nån annan gång!
Kram Marie-Louise

Tea Lady sa...

Grattis till vinnarna!

Glad Påsk till alla!

Kram,
Lena

LillaFlisan sa...

Grattis grattis!

Till alla vinnarna!


Kram

Flisan

Anneli sa...

grattis till vinnarna och glad påsk
kramar
annelie

Bloggullet sa...

Hurra, en vinst på min födelsedag. Så glad jag blev.
Du har så gjort så fint till påsk på din blogg och alla dessa påskägg, som de med änglar på är ju så fina.
Tack för vinsten, jag mejlar min adress.
Kramar

heavenandearth sa...

Stort Grattis till de lyckliga vinnarna!!!
Tack för tävlingen, Anette!!
Alltid kulit!!


Å en Bamsekram till dig, med önskan om en härlig fortsättnig på påskhelgen!!!
Iréne

Unknown sa...

Grattis grattis till alla vinnare! Lite avis naturligtvis he he.

Så otroligt vackert påskpynt du gjort. Verkligen fint alltså.
Här blidde det inget, men jag har i alla fall lite blommor. Har bara inte haft tid.

Ha det så gott med alla ungarna!

Stor kram Malin :)

Jo sa...

Äsch rackarns att man inte vann då. Men grattis till alla vinnare! Och, min vinst är ju att du bor så nära mig så att jag kan kika in i din underbara affär!!! Kan ju säga att dottern blev som en liten sommardröm i sin fina Madickenklänning!!! Glad Påsk och jag hoppas maken eldade försiktigt!
Kram

Britt sa...

grattis till alla vinnarna! och en fortsatt skön påskhelg önskar jag dig!

Kram Britt

paula sa...

grattis till vinnarna
vilken blogg jag hittade till
kikar gärna in då och då
kramiz

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen!
Och glad påsk på dig själv :)

/F

Charlotte sa...

Tillykke til alle de heldige vindere :-)
Jeg ønsker jer allesammen en rigtig flot påske! Hyg jer!
Hilsen fra Charlotte i DK
www.herhosmig.blogspot.com

Gårdsromantik sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna - nu måste jag bara knyta ihop min tävling - himla jobb - men det vet väl du :-)

Kram Maud

Nicole sa...

Grattis till vinnarna! Tack för tipset om slumpgeneratorn också, den letade jag efter då jag hade utlottning, men kunde inte hitta den.
Hoppas du har haft en fin påsk!

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där du med den ljuvliga blogen och den urfina butiken! Jag såg din tävling förut och skulle haka på men, det har varit så mycket att jag glömde det, såna fina vinster du lottade ut, grattis till de lyckliga vinnarna!!!
Jag gillar verkligen dina ägg gjorde av gammalt tidningspapper, ursnygga!! Mari.

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan! Håper du har fine vårdager,.... og grattis til vinnerne !
Klem

Målargården sa...

Åh, nej! Jag har missat din tävling. Attans! Ja, ja.....vad är väl en bal.....
Grattis till alla nya besökare och tävlande. Hoppas du fick en "rolig påsk" det fick iallafall jag. Snöigt, soligt och härligt. Ha nu en skön vårvecka!/Kram Eva-Mari

Flaggduken 2 sa...

Så himla roligt, jag känner mig så gla! Jag hittade din kommentar, men hur kunde jag missa?
Tack för att du var inne & "väckte" mig igen.
Ha det så gott!
Kram Petra

Helena sa...

Tack för din söta kommentar *glad* Här har jag aldrig kikat in tidigare och åååh va jag hade velat vara med på din tävling!!! Underbara priser!!!! GRATTIS alla vinnare!!!!

Va roligt att du vill vara med och tävla om den söta skålen från GreenGate hos mig!!!!

Ha en fin dag! Kram H

Home No.1 sa...

Hej Annette ....nu ligger du i länklistan hos mig med*ler*
Ser fram emot en träff=)
Kram Annica på Home No.1