09 september, 2008

Dagens skratt!

Dagens ljusglimt i det trista vädret stod vårt lilla gudbarn Beatrice för. Citat från hennes mammas, min kompis Åsas blogg:

"Mina barn är så fiffiga och kreativa..I morse smög Beatrice omkring med penna, och något hon skrev väldigt koncentrerat på... Sen smäckade hon stolt upp den på badrumsdörren.
Ett av ICA´s trosskydd finns nu att beskåda på det Forssellska hemmets badrumsdörr, med texten "VÄLKÅMEN"... Hon var så stolt och jag hade problem att hålla mig för skratt...
Härligt med kreativa ungar va?"
HAHA! Jo, det kan man säga... Heja Beatrice! Gudmor saknar dig!

P.S: Bilden på den fina dörrkudden ovan kommer från amerikanska nätbutiken Saveur du Jour. D.S.

7 kommentarer:

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Ha ha, herlig!

Den der dørkudden har jeg, mine barn smiler og ler godt av den..dørkudde?!!....Mamma!... skal man sove stående opp etter en dør og lene hodet inntil kudden..hi hi.
Klem

Annie - Annalunda sa...

Det trosskyddet måste ju ramas in! :) Härligt med kreativa barn!!!

Kramis Annie

sabina sa...

Hej och tack för din kommentar inne hos mig! Bordet kommer att få vara precis som det är!

Roligt att du har en butik på gång! Lycka till!!

Viola sa...

JAVISST ÄR UNGAR GENIALISKA OCH KOMMER ALLTID PÅ SMARTA LÖSNINGAR. DEN MÅSTE JU BARA FÅ PRYDA SIN PLATS,FNISS, HA EN BRA KVÄLL, VIOLAN

Anonym sa...

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN för sjutton!!
Och javisst var inlägget om Bea härligt.. hihi..

Pussar & Kramar
Forsellarna

Gårdsromantik sa...

Hihi!

Ja det var en syn för gudarna.
Kul att se besökarnas reaktion.

Kram Maud

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Tack för din gulliga kommentar och vad kul att du kunde få lite ideer från mig :)
haha, trosskyddshistorien var hur kul som helst. Min morgon blev bra mycket roligare :D

Lycka till med kryddhyllan
/ Therese