30 september, 2008

Jag vann en tävling!

Innan vi åkte iväg på semester vann jag min första bloggtävling, hos Eva-Mari på Målargården! Hon skickade mig det allra sötaste lilla paket, som innehöll tre fina, handgjorda hjärtan till den kommande granen:
Min gran har ALLMOGE som tema. Varje år! Inget vitt och sparsmakat här, inte. Rött och grönt skall det vara i min gran. Halm, filt, lackäpplen, änglahår, flaggspel. Bonderomantik på högsta nivå.

Men ännu är vi inte där!

Tack snälla Eva-Mari för den fina vinsten!
.
Vill också passa på och tipsa om bloggen "Min Inspiration". Det är Mia som kommit igång med bloggandet på allvar.
Mia och hennes familj köpte mitt absoluta drömhus för ett tag sedan, som jag skrivit ett inlägg om HÄR. Men jag har kommit över det nu. Jag vet att huset är i goda händer...
Dessutom, en kvinna som bygger på en våning ovanpå garaget, och öppnar antik- hantverk- och loppisbutik som ett av de första projekten, knappt innan hon packat upp tandborsten, MÅSTE ju bara vara genomsympatisk! Svårt att vara putt på henne, menar jag... (*hi-hi!*)
Gå gärna in och hälsa på, och skriv en hälsning så blir hon glad!

2 kommentarer:

Viola sa...

HEJSAN, NU HAR JAG VARIT INNE OCH HÄLSAT PÅ HON SOM DU INTE KAN VARA PUTT PÅ, DET VAR SÅ MYSIGT, LÄMNADE SÅ KLART EN LITEN HÄLSNING, HÄRLIGT MED EN BLOGGIS SOM OXÅ ÄLSKAR FÄRG, HAR HAFT MITT ELDORADO IDAG FRÅN MITT BIBLIOTEK, INGET VITT OCH AVSKAVT HÄR IDAG VILL JAG LOVA, DINA SÖTA HJÄRTAN KOMMER NOG ATT PASSA HOS DIG, HA EN BRA KVÄLL DIN VIOLAN

MiA sa...

Hej Annette!
Men så snällt du skriver om mej.. jag rodnade faktiskt när jag läste! Egentligen så har jag hemskt svårt att trivas med uppmärksamhet och att stå i rampljuset, men jag måste väl lära mej nu när jag ska bli hantverkare lite mer "på riktigt" och har en egen affär och allt - som jag drömt om så länge.

ha det bäst!
MiA