13 juli, 2008

Familjen Crocs

För några helger sedan var vi på besök hos mannens syster i Borås. Där tog jag den här bilden: Är vi insnöade, eller vad? Kanske, men vi är garanterat den familj som har västra Sveriges mjukaste fötter...

Jo, jag vet att de är smaklösa. Dessutom är det någon som heter "Foppa" som köpt rättigheterna till dem, och därför kostar de tre gånger så mycket som i USA.
Den här Foppa kan se sig i stjärnorna efter våra surt förvärvade cash. Vi handlar på amerikanska Taylor Shoes, universums trevligaste web-shop.
Har just nu pinsamma nio par i garderoben!

"Få seee... blommiga sommarklänningen, vad tar jag för skor, hmmm... sandaler? De högklackade? ÄH; VAD SJUTTON!!! Jag har väl rätt till bekväma skor??? Det får bli crocsen. Igen!!!"

Så låter det sedan ett par år tillbaka, varje gång jag skall lämna huset. Man kliver runt på små moln. Och då kan man leva med att de är skitfula och multi-ute och allt annat.
(Vem är den här Foppa, förresten? Är inte det någon slags fotbollsnörd?)

KRAMAR (från hon som inte har TV):
Annette

Inga kommentarer: