15 juli, 2008

Kakfatet

Igår var jag inne på den fina bloggen Min lilla vita vrå, och fick vittring på minst två saker till min önskelista. Dels de här vackra ullfiltarna med dalamotiv, som kommer från Lycka Form. Jag tror inte att de skulle vara jättejobbiga att mysa med i soffhörnet om vinterkvällarna...
Sedan blev jag totalförälskad i det här kakfatet med text runt kanten! Jag har lånat bilderna från bloggen, och lovat att lämna tillbaka dem sedan... Jag mailade direkt till Jenny, keramikern som gör de här fina faten. Nu hoppas jag förstås på svar med en gång!!! Sedan kommer jag att baka kanelbullar varje vecka i pur glädjeyra...

(Och så vill jag sälja dem i butiken. Alltså inte kanelbullarna, utan faten... Men Jenny kanske inte gör så många av samma sort?)

KRAMAR:
Annette

2 kommentarer:

www.palindgarden.blogspot.com sa...

hej!

självkart får du låna bilderna, kul att man kan inspirera andra!!
Har sett att en butik här på ortendär jag bor har börjat sälja kakfaten nu så hoppas du får svar :)
ha en bra dag, hälsningar madde

Anonym sa...

Jag bara ÄLSKAR kakfaten. Skulle passa mig bra. Jag som gärna bakar. Fru Styrh tipsade mig om din blogg. Jättefin. Jag ser fram emot att affären öppnar. Jag kommer direkt.